FANDOM

Resistance intro.png
Class Bt0.png

Przycisk wyboru Resistance

Resistance logo.png
Resistance title.png

OverviewEdytuj

The Resistance to grupa sił rebelianckich z Edelstein wbrew Black Mage, który najechał ich miasto. Ich baza znajduje się pod miastem, i jest dostępny za pośrednictwem portalu ukrytego w pobliżu potoku.

StoryEdytuj

Edelstein to spokojna wioska górnicza. Ludzie są zamożni, uprzejmi, i mają talent do tworzenia robotów. Rzeczywiście, Edelstein był takim spokojnym miejscem, że ani Explorers ani Cygnus Knights nie odzwiedził ich tam od setek lat. Jednak Edelstein ma mroczny sekret. Edelstein to miasto gdzie Black Mage się urodził. Miasto jest teraz domem Black Wings - tajnego kultu poświęconego zmartwychwstaniu Czarnego Maga. Niedawno wyszedł z ukrycia i przejął Edelstein, gnębi ludność w milczeniu, podczas gdy sam ciężko pracuje, aby wskrzesić ich nieprzyjemnego mistrza.

Udało się im.

Big Bang - to był dzień, kiedy moc Czarnego Maga dotknęła rzeczywistości. Na krótką chwilę wszystko co żyło ... przestało istnieć. Kiedy wróciło, nic nie było takie same. Nawet jak obywatele Maple World odkrywają swoją nową rzeczywistość, Black Wings Edelstein kontynuują swoją ciemną pracę.

Ale arogancja Black Wings może jeszcze być ich zgubą. Głęboko w sercach ludu dół wydeptaną, płomień iskry i dobrzy ludzie z Edelstein myśleć niewykonalną.

Muszą to oprzeć.

Opór jest jak płomień w ciemności. Jest to bunt przeciwko Black Wings i będą oni próbować uwolnić swoje miasto, bez względu na koszty. Korzystanie z nowej magii i swoich umiejętności fizycznych, wiele nowych bohaterów do nich dołączy, między innymi legendy Maple World. Ukrywają się jako zwykli obywatele Edelstein w dzień, w nocy są jako Legion który chce obalić Black Mage.

Mieszkaniec - Początkująca klasa Oporu. Obywatel musi trenować i wypełnić misje, aby stać się oficjalnym członkiem ruchu oporu.

Resistance powstał w podziemnej bazy w Edelstein, miasto zajęte przez Black Wings. Na razie Resistance wykonuje rozkazy Black Wings.

Jako obywatel, dowiesz się z oporu poprzez różne epizody, które mają miejsce w Behind the Mine, Edelstein Laboratorium, i innych miejscach.

Na poziomie 10, jesteś pełnoprawnym członkiem ruchu oporu po rozmowie z dyrektorem Ferdi, i możesz rozpocząć ścieżkę jako Bitewny Mag, Dziki Łowca lub Mechanik!

Explorers

Class Warrior.png Warrior Class Magician.png Magician Class Bowman.png Bowman Class Thief.png Thief Class Pirate.png Pirate
Class Dual Blade.png Dual Blade Icon-job-cannon shooter.png Cannoneer Class Dragon Warrior.png Zen Class Jett.png Jett

Cygnus Knights

Class Warrior.png Dawn Warrior Class Magician.png Blaze Wizard Class Bowman.png Wind Archer Class Thief.png Night Walker Class Pirate.png Thunder Breaker
Class Mihile.png Mihile

Heroes

Class Aran.png Aran Class Evan.png Evan Class Mercedes.png Mercedes Class Phantom.png Phantom Class Luminous.png Luminous Class Shade.png Shade

Resistance

Class Blaster.png Blaster Class Battle Mage.png Battle Mage Class Wild Hunter.png Wild Hunter Class Mechanic.png Mechanic Class Demon Slayer.png Demon Class Xenon.png Xenon

Nova

Class Kaiser.png Kaiser Class Angelic.png Angelic Buster

Sengoku

Class Hayato.png Hayato Class Kanna.png Kanna

Child of God

Class Zero.png Zero

Monster

Skill Pink Powerhouse.png Pink Bean

Beast Tamer

Class Beast Tamer.gif Chase

Kinesis

Class Kinesis.png Kinesis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki